Rabu, 18 Juli 2012

Iki lhoo nggondokaan :3

he arek nggondokan. haha, iyoo koenn dee. aku ga ngucapno happy birthday ae nggondoookkk. adekku lho gak tak ucapno gak nggondok -____-

HAPPY BORNDAAAYYYYYYYY YOOOOOOOOOOOOOOO AMADEA ZULFIAH AZMIIII. arek weleeekkkk. arek nggondokaaaaannnnnnnn. ilingo kon wes tuek saiki. wes 16 kan? ngahahahaha aku jek 15 lhoooo.

Inget yooo ulang taun ga gawe seneng senengan. tapi mbikin kamu introspeksi diri kamu taun ini lebih baik dari taun sebelumnya ato enggak. Sholatmuu dirajino maneeeh. Sinau ben isok dadi salah satu personile NASA konooo. engkok lek wes gede anakku tumpakno roket gawe rekreasi nang bulan ;))

Sukses yoo uripmu. ojok nggaloan maneh. ubah sifat sifat jelek yang masih nempel di tubuh 16 tahun mu itu. ilingo taun ngarep kon wes 17taun. pemikiran yang sekiranya belum dewasa coba didewasain. sinau dandan pisan. wes gede kon saiki. ojok mikirno conaaaaaaaaan tok -_-

oiya. setaun kedepan aku gabisa nemenin kamu kan dikelas ;)) seneng kan kon gaenek seng ngebadmoodi kon maneh. kon gak ngara nduwe konco seng dihukum bareng nang ngarep kelas ;)) apikapik nang kelas anyarmu he. awas kon macem macem.

oiya, sifat sifat jelek mu sekaaali lagi kudu diubah. egoisnya diperkecil lagi. sifat keingintahuan sama masalah orang lain juga diperkecil lagi. ga semua masalah bisa diceritain ke orang lain.

aku ngucapin terakhir ya? sengaja kok ;)) ben kon nggondok diseeeek baru aku ngucapno. oiya yg tak tinggal tadi. sepurane, aku areke gaisok soswit soswitan :' jadi apa daya aku hanya bisa mengamatimu dari jendela kelas biologi. wes kaaan.. lego kaaannn? nanti pas ketemuan di masa depaaan, awak dewe nggandeng bojo dewe dewe ;)) engkok anakmu seng ngganteng opo ayu yoo ben tak jodohno ambek anakku.

happy bornday yoo :**** tak sun iki lhoooooooo. :**


sorry gabisa ngasi apa apa. cuman tulisan iki tok gawe koen. happy birthday yoo nggondokaaaan :3



LOVE YOUUUU :*









2 komentar:

  1. hai dit,aku sudah re-read postingan mu untuk yang ke 6 kali ini,dan baru kali ini berniat membalas wuakakakakakakak =))
    sudah lewat jauh ya 18 juli nya. aku wes tuek teko kon btw ngahahahah.
    he deloken a,bahasa mu nang pepe karo nang aku,isok buedooo ngono yo -_____- mayak kon dit
    intine aku seneng kon jek iling,walau pas dino rebu iku aku nggolek i kon,tpi kon bingung karo rapat pensi, its okay lah aku isok ngerti.
    suwon,dungo dungo ne yo. Amiin allahuma aamiin aku isok dadi astronom :3
    kon ojok galau maneh dit,aku kehilangan sosok teman sebangku sing setia kayak kowe :'3
    btw dit, ajari aku dandan yo, kon saiki wes iso,aku jek berkutat dengan komik wuakaakkaak, bahkan bedakan pun aku males *eh. ajarono aku dit
    love ya more than you know lah <3

    BalasHapus
  2. gak kewalik a kon seng nggalo? aku tau kok aku ngangenin {}
    sip sip. sesok mbukak salon ambek aku

    BalasHapus